Шта јести пре трчања?

Да ли сте и ви у недоумици да ли и шта јести пре трчања? Знате да ћете данас ићи на тренинг и желите да испланирате најбољи оброк пре трчања? Ево одговора на једно од најчешћих питања које почетници у трчању постављају.

Храна која се препоручује 3-4 ч. пре тренинга

  • Мусли са јогуртом (овсене пахуљице, свеже воће, неколико бадема или лешника)
  • Каша од овсених пахуљица са жутим шећером, бадемима и обраним млеком
  • Млади сир, путер, тостиран Тонус хлеб (2 парчета) и свеже воће ( пола шоље)
  • „Свис“ сендвич

„Свис“ сендвич за све који трче

„Свис“ сендвич се прави мало другачије него што смо ми навикли. Пошто ћемо у сендвич стављати свеже поврће потребан нам је дресинг који се прави од:

  • 1 кашике маслиновог уља
  • мало лимуновог сока
  • уситњеног босиљка
  • свежег оригана
  • влашца
  • соли и бибера.

На хлеб од целог зрна жита, стави се парче танко исечених ћурећих или пилећих груди (печених у рерни ), затим се дода комад фета сира ( или танак лист качкаваља), колут парадајза и листови свежег добро опраног спанаћа на које ставимо једну кашику дресинга. Наравно сендич можете јести и без меса.

Нискокалорични топли сендвич са туњевином

Топли сендвич са туном направите тако што помешате туњевину 1/3 конзерве ( комади у саламури) са влашцем, 2 кашике павлаке ( 15 % мм), исецканим першуном, додајте со и бибер. Све то распоредите на 3 парчета Тонус хлеба ( или неког другог хлеба од целог зрна жита ). Додајте на свако парче хлеба по колут парадајиза и по један танак комад качкаваља. Запеците у рерни.

Храна која се препоручује 30-60 мин пре тренинга

  • Спортски напитак или вода
  • Воће ( пола шоље ) или једна воћка

Аутор  Јована Срејић   Извор http://www.trcanje.rs

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s